Nordijska hoja za odpravo odvečnih kilogramov

0

Verjetno ste se že kdaj spraševali, kako bi na učinkovit način odpravili odvečne kilograme, pri tem pa vsaj malo uživali. Če vam do sedaj še ni uspelo najti pravega recepta za to, je morda čas, da uberete kakšno drugo pot ali filozofijo. Nehajte stalno premišljevati, kaj in česa ne boste dali v usta, ter se raje osredotočite na izbiro telesne dejavnosti, ki vam lahko pri tem zelo pomaga. Ste že slišali za vse bolj priljubljeno nordijsko hojo? Da, tudi z njo lahko hitro izgubite odvečne kilograme!

Vsak del telesa je vključen v gibanje

Ste vedeli, da se je nordijska hoja razvila iz teka na smučeh? Zanjo je značilen daljši korak in delo rok. Ključna razlika med navadno in nordijsko hojo je, da je pri slednji vključeno delovanje zgornjega dela telesa. Za razliko od navadne hoje pri nordijski lahko vključite kar do 90 % vseh mišic telesa.

Ker morate pri nordijski hoji več mišic preskrbeti s krvjo, je rezultat – višji srčni utrip. Vadba je odlična za srčno-žilni ter dihalni sistem, obenem zmanjšuje krvni pritisk in raven slabega holesterola v krvi.

Hoja, s katero boste porabili kar tretjino več energije

Nordijska hoja je znana predvsem po tem, da se lahko z njeno pomočjo odpravi kar nekaj odvečnih kilogramov. Zaradi aktiviranja večjih mišičnih skupin veliko hitreje porabljate energijo kot pri navadni hoji.

Pri nordijski hoji boste zaznali tudi precej manjši napor kot pri običajni hoji, kar je zagotovo še dodaten plus. V enakem času boste porabili za kar tretjino več energije. To v praksi pomeni porabo več kalorij (in odvečnih kilogramov), obenem pa še odlično počutje.

Da bo aktivnost za izgubljanje kilogramov še učinkovitejša

Še večjo učinkovitost nordijske hoje boste dosegli, če boste upoštevali njeno pravilno tehniko. Ta narekuje, da:

  • palice pri hoji držite pod pravim kotom;
  • postavljanje stopal poteka od pet preko stopalnega loka na prste;
  • morajo biti koraki daljši kot pri navadni hoji;
  • palico “zabodete” v tla, da boste lahko začutili odriv;
  • za rameni zamahnete z roko daleč nazaj, tako da bo roka v ravni liniji s palico;
  • pri odrivu nazaj palico spustite iz dlani;
  • z rokami zamahujete ravno obratno kot z nogami;
  • med hojo gledate naravnost naprej;
  • mora biti zgornji del telesa poravnan;
  • dihate sproščeno;
  • po hribu navzgor roke uporabljate še močneje kot sicer;
  • po hribu navzdol kolen nikoli povsem ne iztegnete.

Aktivnost za vse letne čase

Če se boste odločili hujšati s pomočjo nordijske hoje, naj vas razveselimo še s tem, da je tovrstna aktivnost aktualna v vseh letnih časih. Po “nordijsko” lahko hodite v zgodnjih in poznih poletnih urah, jeseni med lepimi barvami listja, pozimi po sveže zapadlem snegu ter spomladi ob prijetnih temperaturah.

Nordijska hoja je primerna za vse generacija in oba spola. Ker se boste pri tem gibali v popolnoma naravnem okolju, to ne bo vplivalo samo na številko na tehtnici, temveč tudi na vaše počutje. V pozitivnem smislu, seveda!

Nikakor pa ne smemo zanemariti dejstva, da nordijska hoja poskrbi za manj bolečin v hrbtu ter vzravnano telesno držo. Vsekakor imate zdaj več kot zadosti razlogov, da se v prijetni družbi ter primerno opremljeni podate na nordijsko hojo, ki bo najverjetneje postala del vašega zdravega načina življenja.

Deli prispevek

About Author

Ostanifit.si

Lepo pozdravljeni na spletnem portalu OSTANI FIT, kjer boste našli številne nasvete, povezane s športom, prehrano in zdravim načinom življenja. Smo ekipa aktivnih športnikov in nutricionistov, s svojimi izkušnjami in znanjem pa želimo ljudi informirati o zdravju prijaznem življenjskem stilu.

Komentarji