7 motivacijskih nasvetov za hojo vsak dan

0

Odločitev, da boste vsak dan pridno hodili vsaj pol ure, se na prvi pogled zdi precej preprosta. A ko mine prvih nekaj dni, ugotovite, da ste se morali aktivnosti vsaj že dvakrat odpovedati. Zaradi številnih obveznosti si niste dovolili niti na krajši sprehod, čeprav se dobro zavedate, kako koristen je lahko.

Če bi si že na začetku pripravili dober načrt in vsakodnevno hojo umestili v svoj urnik, bi bilo vse lažje izvedljivo. Večina med vami pa prav dobro ve, da včasih tudi še tako dober načrt ne pomaga kaj dosti, ko človeku primanjkuje volje oziroma motivacije. Zato smo vam pripravili 7 odličnih motivacijskih nasvetov, ki vam bodo pomagali, da boste prav vsak dan z največjim veseljem obuli lahke čevlje in se odpravili na sprehod po naravi.

1. Postavite si dosegljive cilje

Če si boste že na začetku postavili velike cilje, vas bo slej ko prej minilo, ker vsemu zagotovo ne boste kos. Veliko bolje je najprej prehoditi le nekaj kilometrov oziroma si za hojo odmerite pol ure na dan. Večja verjetnost je, da boste pri tem vztrajali. Kasneje kilometre ali minute mirno lahko dodajate.

V svoj tedenski načrt si postavite konkretne in dobro premišljene cilje, na primer: “Hodil bom 30 minut, in to najmanj trikrat na teden. / Na dan bom naredil 4.500 korakov, moj končni cilj je 10.000 korakov.” Listek z izjavami dajte na vidno mesto. Ko dosežete prve rezultate, jih obkljukajte, nato sledite novim ciljem. Preverite tudi prispevek z naslovom: Koliko korakov na dan naj prehodim?

2. Priskrbite si kakovostno obutev

Čeprav boste na začetku hodili morda le na čisto kratke sprehode, je prav tako ključnega pomena, da ste obuti v kakovostno obutev. Enako velja za oblačila. Vaše počutje in udobje je v največji meri odvisno tudi od tega. Ne nazadnje pa boste imeli za hojo veliko večjo motivacijo, če boste na sebi nosili ustrezno opremo.

Čevlji Salomon XA Wild GTX

Udobni čevlji za hojo in tek Salomon XA Wild GTX (Extremevital.com)

Pri nas so vam na voljo številne prodajalne, tudi spletne, kjer si lahko po dostopni ceni kupite vrhunsko opremo za katero koli športno udejstvovanje. Ena izmed njih je denimo Extreme Vital, ki je z obutvijo za hojo, tek in prosti čas dobro založena.

3. Sledite rezultatom s pomočjo pametnih naprav

Najverjetneje ste že kdaj slišali navdušen dialog, v katerem sta se ljubitelja hoje med seboj pogovarjala o tem, kako zabavno je na koncu sprehoda pogledati na eno od pametnih naprav ter preveriti število korakov. Za še večjo motivacijo pri vsakodnevni hoji se torej ustrezno opremite.

Fit zapestnica in pametna ura sta odlični napravi, ki vam pomagata pri štetju korakov. Naprave so cenovno dostopne. Verjemite, da se vam bo motivacija za hojo v hipu, ko si boste napravo nadeli na zapestje, povečala.

4. Na sprehodu si zagotovite družbo

Hoja je za marsikoga izjemno sproščujoča aktivnost, a le če hodi popolnoma sam. Po drugi strani pa je morda še več takšnih, ki imajo med hojo radi družbo. V resnici je to za njih največja motivacija. Vedo, da se bodo lahko po napornem delavniku nekomu zaupali, se z njim pogovorili in podobno.

Če se raje sprehajate v družbi, na sprehod povabite svoje bližnje. Ne nazadnje lahko s seboj vzamete tudi svojega hišnega ljubljenčka, ki vam bo še kako hvaležen.

5. Na vsake toliko časa se nagradite

Odlična motivacija za hojo so vsekakor tudi nagrade. To seveda ne pomeni, da nam jih morajo dati drugi, ker smo na dan pridno prehodili kar nekaj kilometrov. Nagradimo se lahko sami. Če na primer redno vsak dan vsaj štirinajst dni pridno hodite vsaj pol ure, si lahko za nagrado privoščite sladico, ki je sicer ne bi smeli oziroma ste se ji za nekaj časa odpovedali.

Dobrodošla nagrada so na primer tudi novi čevlji za hojo ali nova oblačila. Skratka, nagrada je kar koli, kar vam je ljubo in česar si sicer ne bi privoščili kar tako.

6. Hodite po različnih terenih

Ljudje smo si med seboj različni in to se vsekakor dobro pokaže tudi pri izvajanju aktivnosti. Nekateri med vami boste zagotovo hodili vedno po isti poti oziroma terenu. Pri tem vas je potrebno opozoriti, da je v tem primeru večja verjetnost, da se boste hoje hitreje naveličali.

Priporočamo vam, da hodite po različnih terenih. Lahko se nekaj dni zapored sprehajate po isti poti, vsaj enkrat do dvakrat na teden pa si privoščite sprehod po čisto novem, nepoznanem terenu. Zanimivo bo, boste videli! Če ne drugega, motivacija bo večja.

7. Spomnite se na to, zakaj ste pričeli z aktivnostjo

Ko bo vaša motivacija za hojo najmanjša, se spomnite, zakaj ste se je sploh lotili. V hipu bo zrasla za vsaj nekajkrat. Najbolje je, da si kam na steno, mizo, telefon ali kamor koli drugam napišete kakšno dobro motivacijsko misel.

Motivacijskih misli za hojo in druge aktivnosti je malo morje. Najdete jih lahko tudi na spletu. Ne nazadnje pa si jo lahko sestavite kar sami. Zagotovo bodo še toliko dragocenejše.

Pravkar ste se “prebili” skozi 7 zelo učinkovitih motivacijskih nasvetov. Morda je vsak namenjen svojemu dnevu v tednu. Kakor koli že, če boste za svoja vzeli vsaj dva, ste zagotovo na pravi poti!

Deli prispevek

About Author

Ostanifit.si

Lepo pozdravljeni na spletnem portalu OSTANI FIT, kjer boste našli številne nasvete, povezane s športom, prehrano in zdravim načinom življenja. Smo ekipa aktivnih športnikov in nutricionistov, s svojimi izkušnjami in znanjem pa želimo ljudi informirati o zdravju prijaznem življenjskem stilu.

Komentiranje je onemogočeno.