Koliko korakov na dan naj prehodim?

0

Če niste ravno pristaš teka, a bi v prijetni naravi vseeno radi naredili vsaj nekaj kilometrov na dan, je vsakodnevna hoja prav tako odlična dejavnost. A ravno tako kot pri drugih vrstah športa si morate tudi pri tej manj zahtevni rekreaciji zastaviti cilje, na primer koliko korakov na dan narediti, da boste dosegli želene učinke.

Kdaj se pričnejo kazati prvi pozitivni učinki hoje?

V prvi vrsti je torej ključno, da si naredite ustrezen program, kako dnevno prehoditi določene razdalje, ter se tega dosledno držati. Za starejše osebe je najbolje, da hojo pričnejo z manj koraki, da se njihovo telo navadi na gibanje.

Pozitivni vplivi hoje, tako na zdravje kot počutje, se bodo pokazali le v primeru, če bo vadba redna. Poleg tega morate dnevno opraviti vsaj 10.000 korakov. Za to pa je potrebno kar nekaj discipline.

Merilci za štetje korakov

Na trgu so vam na voljo posebni merilci, ki vam omogočajo tudi štetje korakov, na primer pametne ure ali fit zapestnice. Z njimi si boste pomagali pri štetju in na ta način ugotavljali, kako s telesno aktivnostjo skrbite za svoje zdravje.

Merilnik aktivnosti Garmin Vivofit 4

Merilnik aktivnosti Garmin Vivofit 4 (Extremevital.com)

Če na dan naredite manj kot 5.000 korakov, ste gibalno neaktivni. Od 5.000 do 7.500 korakov dnevno kaže na nizko stopnjo gibalne aktivnosti. Od 7.500 do 10.000 korakov pomeni zmerno gibalno aktivnost, 10.000 korakov dobro aktivnost, več kot 10.000 pa visoko aktivnost.

Kako do 10.000 korakov na dan?

Najverjetneje je za marsikoga med vami 10.000 korakov na dan previsoko postavljen cilj. Ni tako pomembno, da vse korake prehodite naenkrat, lahko jih delate v intervalih. Najpomembneje je, da jih je na koncu dneva 10.000.

Več korakov boste dosegli, če boste npr. namesto dvigala uporabljali stopnice, krenili po daljših pešpoteh, parkirali na oddaljenih lokacijah ali hodili, kolikor je le mogoče.

Učinki redne hoje na zdravje

Slej ko prej se bodo učinki redne hoje pričeli kazati na zdravju in odličnem počutju. Hoja ugodno vpliva na srce in ožilje, krvni tlak in sladkorno bolezen. Poleg tega spodbuja imunski sistem, krepi dihalni sistem, je prijazna do sklepov in pospešuje presnovo. Pospešuje tudi oskrbo telesa s kisikom, ohranja ter krepi mišično maso ter vzdržuje kostno gostoto.

Z redno hojo boste izgubili odvečne kilograme, kar bo prav tako vplivalo na zdravje. Povprečen človek po enourni hoji porabi približno 400 kalorij. Za izgubo enega kilograma bi tako morali po ravnem hoditi od 16 do 21 ur. A naj vam te visoke številke ne vzamejo volje. Če boste hodili vsak dan, vam dobri rezultati in pozitivni učinki na zdravje in počutje nikakor ne uidejo.

Deli prispevek

About Author

Ostanifit.si

Lepo pozdravljeni na spletnem portalu OSTANI FIT, kjer boste našli številne nasvete, povezane s športom, prehrano in zdravim načinom življenja. Smo ekipa aktivnih športnikov in nutricionistov, s svojimi izkušnjami in znanjem pa želimo ljudi informirati o zdravju prijaznem življenjskem stilu.

Komentarji