Kaj je priporočljivo pojesti za večerjo?

0

Najbolje bi sicer bilo, da bi odšli spat s praznim želodcem, a se vam to verjetno ne dogaja prav pogosto. Sami pa verjetno najbolje veste, kako se zjutraj počutite, če ste šli v posteljo, brez da bi večerjali, in kako, če ste se pred spanjem do sitega najedli.

Pravilo, ki se ga je najbolje držati, je, da imate večerjo približno tri ure pred spanjem. Na ta način boste dobro poskrbeli tudi za črevesne bakterije, ki prav tako kot vi potrebujejo določeno mero počitka. Črevesne bakterije zelo pomembno vplivajo na zdravje in dobro počutje. In kaj dobrega si lahko za večerjo sploh privoščite?

Posegajte po hrani, ki je hitro prebavljiva

Za večerjo je najbolje uživati kar tople in sveže pripravljene zelenjavne juhe, čežane, sadje, skratka živila, ki so hitro prebavljiva. Bolje kot surovo zelenjavo je uživati kuhano, saj je lažje prebavljiva in zato manj časa ostane v želodcu.

Zvečer se izogibajte uživanju mesa in maščob. Čeprav menite, da je solata s piščancem lahek obrok, v resnici ni, saj lahko povzroča napihnjenost. Raje uživajte stročnice, ki so odličen vir beljakovin. Odlična izbira so tudi mlečne kaše – prosena, ajdova in ovsena –, saj vsebujejo precej magnezija ter kalcija, ki vplivata na pomiritev. Kašam v večernem času ne dodajajte raznih oreščkov, semen in podobnih živil. Te raje uživajte čez dan. Prav tako ne pretiravajte z vnosom ogljikovih hidratov.

Večerja za športnike

Športniki si za večerjo lahko privoščijo živila, ki so pretežno beljakovinska, na primer albuminsko skuto in jajca na oko. Poleg je priporočljivo zaužiti še košček polnozrnatega kruha.

Beljakovinsko bogata hrana za večerjo se priporoča tudi osebam, ki želijo shujšati na zdrav način.

Večerja ni čas za preobilen obrok

Večerja ni čas za obilen obrok. Konkretnejši obrok si raje privoščite za zajtrk in kosilo. Da se boste lažje disciplinirali pri uživanju večernega obroka, je najbolje, da si vsaj za en teden vnaprej pripravite seznam živil za vsak dan posebej.

Naj vam zaupamo nekaj idej za zdravo večerjo.

  1. dan: ajdova kaša s prepraženimi jabolčnimi rezinami
  2. dan: mlečni riž s cimetom
  3. dan: jabolčna čežana

Še več dobrih predlogov in receptov za zdrave večerje boste našli na spletu – tako na tujih kot tudi slovenskih spletnih straneh.

Deli prispevek

About Author

Ostanifit.si

Lepo pozdravljeni na spletnem portalu OSTANI FIT, kjer boste našli številne nasvete, povezane s športom, prehrano in zdravim načinom življenja. Smo ekipa aktivnih športnikov in nutricionistov, s svojimi izkušnjami in znanjem pa želimo ljudi informirati o zdravju prijaznem življenjskem stilu.

Komentarji